Pages

Tuesday, March 12, 2013

HIDUP BERSAMA UNTUK SALING MELENGKAPI..


~ DENGAN NAMA ALLAH YANG MAHA PEMURAH LAGI MAHA PENYAYANG ~


mesti awak rasa cukup sempurna kan sebab awak adalah jenis org yang perfect dalam membuat keputusan, sampai awak tak boleh nak terima kekurangan orang yang tak pandai nak buat keputusan sendiri...

mesti awak rasa cukup sempurna, bila apa yang awak nak, awak mesti dapat..
mesti awak rasa cukup sempurna bila apa yang awak cakap tu betul, dan orang lain tak boleh cakap salah..

sempurna kan sifat awak bila Allah cipta awak macamtu..

erm....

awak...

ada tak awak terfikir kenapa kita sume berbeza sifat..
awak kasar, awak baran, awak tegas
saya lemah, saya emosi, saya cepat  mengalah..

tu kan fitrah pasangan.. 
takkan ada dua org pasangan yg sama perangainye..
habistu kalau sorg tengah marah takkan lagi sorg nak marah jugak.. pastu sampai bila nak selesai..

awak...
kalau saya jenis outspoken mcm perangai awak.. saya tak tau berapa lama kita boleh tahan bersama..

kalau saya jenis outspoken macam awak setiap hari saya akan pertikai kan semuanye tentang awak.. 
saya akan sebut setiap apa yang saya rasa tak puas hati tentang layanan awak kat sy.. 

kalau sy jenis outspoken mcm awak, setiap hari saya akan marah dan persoalkan kenapa, bile setiap kali saya terasa hati dgn sikap awak..

tapi... bukan jenis saya macamtu..
tu perangai saya dari kecik...


dan saya cuba terima kekurangan awak utk saya pertahankan hubungan kita..
tapi sejak dulu awak selalu ungkit kekurangan saya..
sejak dulu awak selalu bandingkan kelemahan saya dengan orang lain..
( tapi bila sekali saya bandingkan kelemahan awak dgn org lain, saya balik yg awk marah..   )

awak...

kalau memang sampai bila2 pun awak akan persoalkan kekurangan saya, x guna dah kita bersama..
 awak pun takkan makan hati dengan setiap kekurangan saya..

 kannn... 


No comments: