Pages

Sunday, June 16, 2013

orang yang kita sayang ...

~ DENGAN NAMA ALLAH YANG MAHA PEMURAH LAGI PENYAYANG ~

ayat awak malam ni buat saya terharu.. menitik jugak la setitik dua air mata ni bila dapat whatsapp dari awak yang tetibe je tadi... 
hihi awak.. awak..

awak nak tau tak... 
 kadang-kadang awak ni sweet sgt.. 
walaupun luaran awak sangat kasar..

* dengan nama Allah, saya juga menyayangi awak dengan sepenuh jiwa raga.. *


 awk.. awk.. 
awk nak tau...
ape jua yang ada kaitan dengan awak, semua nya akan tersentuh di hati saya..
saya pun tak tau kenapa.. 
seolah ada satu ikatan yang kuat untuk awak, dalam hati ni..
namun di alam realiti nya... awak hanya ada di hati ini, tapi bukan untuk dimiliki..
jodoh antara kita terlalu sukar..

sebelum ni.. bila kita dua gaduh, saya ada buat istikharah.. beberapa kali untuk memohon petunjuk Allah..
ya.. tak lama lepas tu saya dapat rasa Allah gerakkan hati saya untuk maafkan awk..


tapi nanti tak lama lepas kita dua berbaik.. kita mesti akan gaduh lagi..
saya tau kita masing-masingkan ada ego.. nak wat camana kan..

tiap kali terdetik di hati saya tentang apa-apa yang tak elok berkaitan awak, saya lagi suka tanya terus-terang sampai saya puas hati dengan jawapan awk..
tapi biasanya kita akan akhirinya dengan pergaduhan.. kan..
susah jugak awak nak sabar bila kena jawab soalan saya yang macam2 tu kan...

hihi sian awak...


tapi ... bila hati saya dah tenang, dan saya mula terpikir balik.. mungkin ni cara kita sesuaikan diri antara masing2..


awak....
setiap hari..
harapan dan angan-angan saya hanyalah untuk hidup bahagia bersama awk sebagai satu keluarga suatu masa nanti akan termakbul..
namun.. kalau awk rasa yang jodoh kita tetap takkan bersatu, 
tolonglah musnahkan harapan saya yang satu ini supaya saya tak hanyut semakin jauh dlm angan-angan tu..



 





No comments: