Pages

Friday, October 4, 2013

kamu yang bernama nurul wahiedahtul izzatty

~ DENGAN NAMA ALLAH YANG MAHA PEMURAH LAGI MAHA PENYAYANG ~


NAMA DIA MEMANG PANJANG GILER..
tapi saya panggil dia wa je..
simple.. lagipun tak perlu banyak penggunaan air liur... kan  ???


WA...
teman serumah saya yang selalu ada waktu untuk saya..
walau sesibuk mana pun dia, saya tetap keutamaan dia setiap kali bila saya memerlukan seseorang untuk berbicara..
seorang teman yang sangat memahami keadaan emosi saya.. ( hoho pandai betul dia mengagak ape yang ada dalam hati saya )


WA ...
tak lama lagi wa pun dah nak mendirikan rumah tangga..
semoga berbahagia wa..
takmo gaduh2 lagi dengan enchek raja pujaan hati tu tau !   : )

jangan lupa doakan jodoh untuk kite pulak ye ..
untuk kite dapat seorang suami yang tak kan buat kite menangis lagi..
seorang lelaki yang akan menjaga kite sebaek mungkin..
seorang teman hidup yang akan selalu ada ... sepertimana wa yang selalu ada untuk kite..

WA ...
time kaseh sebab jadi sahabat yang terbaek untuk kite..













No comments: