Pages

Tuesday, October 8, 2013

tidak mampu sendiri tanpa cinta

~ DENGAN NAMA ALLAH YANG MAHA PEMURAH LAGI MAHA PENYAYANG ~


Aku bukan lemah tanpa cinta

Hanya tidak mampu sendiri tanpanya

Biarkan aku menangis kerana derita

Dia hadir mengubatkan rindu

Mengajarkan aku erti cinta

Namun semua tidak seindah ku sangka

Dialah yang aku inginkan
Dia cinta yang kudambakan
Namun semua hanya tinggal mimpi
Terpisahnya cinta

Aku harus melupakannya
Aku harus memadam rasa
Namun hati tidak pernah mampu
Melepas kau pergi

Dialah yang aku inginkan
Dia cinta yang kudambakan

Namun semua hanya tinggal mimpi

Terpisahnya cinta

Setelah sedar dari mimpi
Harus ku terus hidup tanpamu
Kini ku pasrah segalanya
Tentang cinta


~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~


menyayangi seseorang itu lumrah pada setiap manusia. 
kadang kala mungkin menyakitkan dan mungkin menggembirakan.
 itu semua kuasa Allah..

hidup itu indah, kan..

: )

No comments: